Гарантійний період - це строк, протягом якого споживач, виявивши недоліки товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень споживачем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- з моменту передачі товару споживачу, якщо в договорі немає уточнення;
- якщо немає можливості встановити день покупки, то гарантія йде з моменту виготовлення;
- на сезонні товари гарантія йде з моменту початку сезону;
- при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається зі дня доставки.
Операції, які входять в гарантійне обслуговування:
- усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар з доплатою;
- повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.
Правила обміну і повернення товару:
Обмін і повернення продукції належної якості
Продавець гарантує, що споживач протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:
- товар не поступав в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці зі всіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
- товар не входить в перелік продуктів належної якості, не підлягаючих поверненню і обміну.
Споживач має право обміняти товар належної якості на інший товар або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.
Обмін і повернення продукції неналежної якості
Якщо споживач виявив недоліки товару після його придбання, то він може вимагати заміни у продавця. Заміна повинна бути проведена в протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначена експертиза на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін повинен бути проведений в протягом 20 днів.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом ануляції договору купівлі-продажу і повернення суми в розмірі вартості товару.
Повернення грошових коштів
Строк повернення грошових коштів залежить від виду оплати, який спочатку вибрав споживач.
При готівковому розрахунку повернення грошових коштів здійснюється на касі не пізніше ніж через 10 днів після пред'явлення споживачем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на карту клієнта, якщо був використаний безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від споживача.
При використанні електронних платіжних систем, повернення здійснюється на електронний рахунок в протягом 10 календарних днів.